03 October 2012

Pentru amuzamentul săptămânal

     Bună ziua!

     Eu mă numesc STANCIU MATEI, sunt în clasa a XII-a A a Liceului de Informatica "Tiberiu Popoviciu" , şi vin de obicei cu bicicleta la şcoală deci e cam imposibil sa nu mă ştiţi. Am o bicicletă verde :)) .



     Cu această ocazie vă aduc la cunoştiinţă că eu voi fi cel care va posta cam o dată pe saptamână anumite glume, poze, citate, etc... eu sper că voi face o treabă bună şi sper să vă amuz cu postările mele. Vă doresc distracţie plăcută!





Şi dacă tot nu ne-am amuzat, hai să încercăm cu o glumă:


De câţi fizicieni specializaţi în relativitate este nevoie să schimbe un bec? 
De 2: unul să ţină becul şi cealălălt să învârtă universul.




Cam atât pentru azi, ştiu e puţin şi scurt, dar aşa e cel mai bine, să vă ţin în suspans cu următoarele postări. Până data viitoare, va urez: un zâmbet cât mai mare.






No comments:

Post a Comment

Aici ne puteti lasa un Comment. Va propunem sa aplicati regula bunului simt. Glumele, bancurile sau smiley-urile sunt optionale si apreciate.

Semnat,
Redactia Scolii.