04 October 2012

Counter-Strike

     Bine v-am regasit!

     Cum suntem elevi ai Liceului de Informatica "Tiberiu Popoviciu" trebuie neaparat sa le acem cu jocurile pe calculator. Si deoarece ni s-a cerut sa ne interesam de Counter-Strike, am decis sa incepem cu acest joc.

     Pentru a avea o parere de veteran in joc , va vom prezenta si interviul luat lui SZATMARI CRISTIAN, elev in XII A.



     Cateva notiuni introductive: Counter-Strike este un FPS (First Person Shooter) lansat pe 12 iunie 1999 de catre Valve Corporation, iar pe 18 Noiembrie 2003 a fost lansata versiunea pentru Xbox . Jocul a fost expandat la o serie care cuprinde: Counter-Strike: Condition ZeroCounter-Strike:Source si Counter-Strike: Global Offensive. Jocul se termina ori cand toate obiectivele au fost finalizate ori cand echipa adversa a fost terminata, in functie de modul de joc.

     Pentru a intelege mai bine jocul, am cerut parerea unui elev care s-a jucat de multa vreme Counter-Strike:


Interviu cu SZATMARI CRISTIAN


De cand te joci Counter-Strike?
     
     Am inceput pe la 12 ani, deci ma joc Counter-Strike de vreo 6 ani.

Ce versiune te joci acuma?

     Acuma ma joc pe 1.6 .

Cum este grafica jocului?

     Grafica nu e extraordinara, dar jocul in sine, dupa parerea mea este foarte bun.

Cand ai timp sa te joci Counter-Strike?

     In mod normal ma joc cam 1-2 ore seara inainte de culcare.

Dupa parerea ta, ce abilitati iti sunt imbunatatite datorita jocului?

     Cu siguranta concentratrea si dexteritatea.

Care a fost cea mai lunga perioada jucata?

     Cel mai mult am jucat odata in vacanta. M-am jucat timp de 5 ore fara pauza. Pe Steam am 2400 de ore jucate B-)

Ce alte jocuri, inafara de Counter-Strike le recomanzi elevilor Liceului de Informatica "Tiberiu Popoviciu?" si de ce le recomanzi?

     Eu recomand Assassin's Creed, World of Warcraft, Call of Duty. Le recomand pentru ca sunt faine.

Consideri adevarata teoria potrivit careia Jocurile Video te fac violente?

     Da. o consider adevarata. Pana acuma a trebuit sa imi schimb un monitor si tastatura pentru ca s-au spart.

Care sunt planurile tale de dupa scoala?

     Planuiesc sa urmez o facultate si sa ma indeplinesc pe plan profesional.

Ai planuri de a intra in industria jocurilor video, ca de exemplu un game developer?

     Da. Sunt sanse de 80% sa intru in industria jocurilor.

Unde te vezi peste 10 ani?

     Ma vad la un birou cu o asistenta suedeza de 25 de ani.

Un sfat pentru Blogul Liceului de Informatica "Tiberiu Popoviciu"?

     Va sfatuiesc sa imbunatatiti putin aspectul si layout-ul . Culoarea e buna asa.


 La final, Szatmari Cristian a vrut sa ne puna si el noua o intrebare (ca doar noi i-am pus 12):

Considerati ca acest blog poate concura cu InfoXA?

    Raspunsul Nostru: Desigur, ne consideram adversari care merita macar sa fie bagati in seama :))



     Noi ii multumim lui SZ pentru ca ne-a acordat din timpul sau.

     Redactia Liceului de Informatica "Tiberiu Popoviciu" va ureaza o saptamana placuta!








4 comments:

  1. Scuze, dar la prima intrebare ai scris invers. Joc cs de la 12 ani nu de la 6 ani:))

    ReplyDelete
  2. Ai chef de un CS, Cristi? :))

    ReplyDelete
  3. cine joaca league of legends

    ReplyDelete

Aici ne puteti lasa un Comment. Va propunem sa aplicati regula bunului simt. Glumele, bancurile sau smiley-urile sunt optionale si apreciate.

Semnat,
Redactia Scolii.