17 January 2013

Primii Pasi

Un gand catre cei la inceput de drum



Daca tot le luam interviuri tuturor din Liceul de Informatica "Tiberiu Popoviciu", ne-am decis sa nu ii neglijam nici pe cei care acum trec prin emotiile prin care am trecut cu totii.



Le-am pus tuturor aceeasi intrebare:

Cum ti se pare noua ta clasa? Iti place la scoala?

Va prezentam raspunsurile:


Foarte frumoasa! Imi plac foarte mult colegii mei. Cel mai mult imi place ca ne jucam si imi place tot ce facem la scoala. - IULIA POP Clasa Pregatitoare A
Mie mi se pare frumos, imi place cand iesim in pauza si imi place sa lucram in caiete. Imi mai place si cand mergem la sport. - RARES MARUTANClasa Pregatitoare A
Mie mi se pare frumos la scoala. Imi plac colegii mei si cel mai bine ma inteleg cu fetele. - ALEXANDRA POPA Clasa Pregatitoare A


Bine. Frumos. Vreau sa ma fac pompier ca imi place ca sting incendii. - ALEX DEAC Clasa Pregatitoare B


Foarte Foarte Frumos. Vreau sa ma fac muncitor de blocuri. Cel mai bine ma inteleg cu baietii. Am un prieten cel mai bun! - RAUL NICULA Clasa Pregatitoare B


Sunt cuminte acasa, la scoala nu intotdeauna. Mama m-a invatat sa scriu si sa vorbesc in engleza. Stiu cum se zice la copil, la masa, la creion si la multe altele.
The cow eats grass.
The school is funny. - MATEI MARIUS  Clasa Pregatitoare B




Uram mult succes si ani plini de bucurie atat elevilor care traiesc pentru prima data emotiile de elev cat si celor trecuti deja prin aceste experiente!


1 comment:

  1. Felicitari, micutilor! Bafta multa celor din clasele pregatitoare!
    Clasele arata f vesele, pline de jucarii, de flori si fluturasi!
    Felicitari, invatatoarelor, pentru daruire!

    ReplyDelete

Aici ne puteti lasa un Comment. Va propunem sa aplicati regula bunului simt. Glumele, bancurile sau smiley-urile sunt optionale si apreciate.

Semnat,
Redactia Scolii.