21 September 2012

Ganduri de a XII-a

Bine v-am regasit!

     Daca tot am inceput sa aducem in lumina reflectoarelor clasele a XII-a, ne-am gandit sa ramanem consecventi o perioada si sa aflam mai multe despre cei care vor mai invata "cel putin un an"  in Liceul de Informatica "Tiberiu Popoviciu".



     Domnisoara de mai sus este DUMA ADINA si este eleva in clasa a XII-a B. Deoarece a fost cea mai prezenta in pozele facute claselor a XII-a , ne-am gandit sa ii luam un mic interviu si sa ii auzim gandurile:


Interviu cu DUMA ADINA


Cum a fost in vacanta?

     Bine. M-am pregatit pentru Scoala de Soferi si am pierdut vremea cu seriale. La inceputul vacantei mi-am luat Cambridge-ul.

Cum te simti in clasa a XII-a?
Poze Elevi
     Speriata...de mate... dar abia astept sa imi iau Bac-ul.
Cum merge Scoala de Soferi? Ai emotii? Ai deja masina?

     Am mari emotii... sper sa imi iau carnetul. Examenul mi-l dau vineri. Si masina pe care o am e o masina romaneasca.

Sperante referitoare la Bacalaureat?

     Sper sa fac de un 10 la Info si de un 9-10 la Romana. La Mate .... Sper sa trec :))

Ce vei face dupa ce vei termina scoala?

     Vreau sa merg la UBB pentru Informatica si ma gandesc sa ma angajez in practica la o firma de informatica. Nu spun numele firmei ca sa nu fac reclama :))

Unde te vezi peste 10 ani?

     Voi avea o firma de informatica , vila cu piscina si un Mercedes :))

Ai vreun sfat pentru noi, cei de la Revista Scolii?

     Faceti o treaba super buna. Succes!



     Ii multumim Adinei pentru interviu si ii uram mult succes la examenul ei de vineri. Va asiguram ca vor urma si alte pareri si ganduri ale elevilor din Liceul de Informatica "Tiberiu Popoviciu"!


Redactia Liceului de Informatica "Tiberiu Popoviciu" va ureaza o zi buna in continuare!







2 comments:

Aici ne puteti lasa un Comment. Va propunem sa aplicati regula bunului simt. Glumele, bancurile sau smiley-urile sunt optionale si apreciate.

Semnat,
Redactia Scolii.